APKLAUSA

Ar Jums pakanka žinių apie 3D lazerinio skenavimo pritaikymą?

  Žinių turiu per mažai

  Žinių turiu pakankamai

  Žinių turiu, tačiau abejoju

  Nesidomiu 3D skenavimu

  Domiuosi, nes tai atveria naujas galimybes



  DISKUSIJOS


Komentarų nerasta...
Daugiau >>

  PAIEŠKA

  PRENUMERATA



  


Paskutinis puslapio atnaujinimas:
2017-09-01
 

Matavimo prietaisų servisas

TPI įmonių grupės, Topcon/Sokkia/NivelSystem matavimo prietaisų servisas užtikrina absoliučiai visų gedimų sutaisymą per trumpą laiką, vykdo garantinį ir pogarantinį aptarnavimą.
Taip pat atliekame technines bei periodines apžiūras. Mūsų servise naudojama naujausia ir patikimiausia instrumentų rektifikavimo įranga, bei dirba geriausi kvalifikuoti specialistai, tikri savo srities žinovai.
 

Servise įdiegta kokybės valdymo sistema ISO. 

Kontaktams: tpi@topcon.lt

Serviso įrengimas

Geodezinės įrangos, tokios kaip tacheometrai, optiniai ir lazeriniai nivelyrai ar GPNS imtuvai, įvairovė verčia servisus įsigyti įvairiausią įrangą. Paprasti kolimatoriai, kolimatoriai su koduotomis matuoklėmis skaitmeniniams nivelyrams, instrumento geometrijos testavimo komplektai, specializuotos kameros, leidžiančios tolimačio dalių rektifikavimą, ypatingo tikslumo dažnio matuokliai, lazerinių diodų pajėgumo matuokliai, visa eilė matuoklių ir dinamometrinių įrenginių – tai tik nedidelė dalis visų servise esančių įrankių.

Servisas privalo turėti sukomplektuotas darbo vietas (dažniausiai tokias pat kaip gamintojai) ir bendro naudojimo darbo vietas, prieinamas kiekvienam darbuotojui. Kaip pirmu taip ir antru atveju šios darbo vietos turi būti kontroliuojamos ir reguliuojamos pavyzdinių, atitinkamai aukštos tikslumo klasės, instrumentų esančių autorizuotame servise, pagalba.

Serviso įrengimas bei atitinkamos įrangos įsigijimas reikalauja daugelio metų patirties ir nuolatinio atnaujinimo, kuris daro jį atitinkančiu naujus, nuolat augančius reikalavimus.

Servisas- tik autorizuotas!

Visų paminėtų įrenginių tarpe yra vienas, visiems gamintojams bendras elementas: kompiuteris. Šiuolaikiniai geodezijos prietaisai rektifikuojami ir taisomi specialiai tam tikslui sukurtų, servisui skirtų, kompiuterinių programų pagalba. Šios programos pasiekiamos tik autorizuotiems servisams. Jų dėka atliekami daugelis reikalingų derinimų, o rektifikavimo ar testavimo rezultatus galima dokumentuoti atspausdintų protokolų pagalba.

Todėl verta žinoti – prieš atiduodant savo instrumentą neautorizuoto serviso darbuotojams – jog jie nesugebės teisingai atlikti instrumento kalibravimo. Tokiame servise galės pataisyti tik vartotojo lygmenyje prieinamus sutrikimus. Tai kodėl turite už tai mokėti?

Gera prietaiso būklė - kas tai?

Daugelis geodezininkų, matininkų ar statybininkų klausia - kaip dažnai privalo tikrinti savo matavimo prietaisus. Mūsų klientams, turintiems tacheometrus ir lazerinius nivelyrus siūlome atlikti patikrinimą kasmet, optinių nivelyrų, veikiančių neretai ekstremaliomis sąlygomis, atveju – net kas pusmetį. Žinoma yra įmonės, kuriose matavimo prietaisai labai vertinami ir mūsų siūlomų terminų tiksliai laikomasi, bet daugumai vartotojų servisas siejasi tik su taisymu, o ne instrumento geros būklės palaikymu.

Įsivaizduokime, geodezininkas perka automobilį už 20 000 EUR, kuriuo važinės, o už kitus 10 - 15 000 EUR geodezinę įrangą, kurios dėka uždirbs pragyvenimui. Automobilis nuolat plaunamas, bent kas puse metų tikrinamas servise, laikomas šildomame garaže. O instrumentas? Vėl sušlapo matuojant,  bet gal tai ir gerai, nors išsivalė nuo dulkių likusių po matavimų statybose. Parodo vis keistesnius rezultatus, bet gi neseniai buvo servise, tik prieš kokius 5 metus... Juokinga? Bet taip dažnai atsitinka.

Taigi nėra reikalo pykti ir stebėtis, jeigu po 5-10 naudojimosi instrumentu metų be tikrinimo, atvežėte pagaliau jį į servisą, kur sužinote, jog reikia nemenko remonto , o paslaugos sąmata susidaro tikrai nemaža. Taip pat reikia suprasti, jog kai kurių procesų, įvykusių instrumento viduje neįmanoma atstatyti.

Todėl raginame reguliariai tikrinti servise matavimo prietaisus. Mūsų serviso darbuotojai nori palaikyti klientų įrangos būklę nuolat geriausiame lygyje, tik turi gauti tokią galimybę!


   
       
    PAGRINDINIS | NAUJIENOS | AKCIJOS | SERVISAS | KONTAKTAI    
 
     
 
Copyright 2009 UAB "TPI Vilnius". Sprendimas: UAB "Interneto sprendimai"